En ny riktning i livet!

Hej, hej bloggen!

Nu är det så länge sedan jag skrev, flera år och mycket vatten har runnit under broarna 🙂

Jag har utbildat mig inom Reiki, medialitet, andlig vägledning och holistisk livscoach. Förra veckan bestämde jag mig efter mycket vånda för att säga upp mig från min fasta tjänst och starta eget. Jag har arbetat inom vården i drygt 30 år (tror att det är 33 närmare bestämt) men nu har jag kommit till vägs ände. Sagt och gjort, i onsdags sade jag upp min tjänst som medicinsk sekreterare på sjukhuset. Kan dock tänka mig att arbeta vidare som timanställd för att ha en viss trygghet men nu ska jag satsa på att starta eget företag med andlig/medial vägledning, coachning och healing. Jag kommer att starta en hemsida och lägga upp mer information efterhand.

Nu har jag tre månaders uppsägningstid och under den tiden hinner jag filosofera över företagsnamn (tror att jag vet dock), hemsida och diverse andra viktiga saker att tänka på när man startar eget. Nu ser jag fram emot en ny riktning i livet med skräckblandad förtjusning.

Glada hälsningar och varma kramar

Kajsa ❤

Publicerad av kajsasvarlddirektfranhjartat

Jag är en trebarnsmamma som älskar att skriva. Det är ett bra sätt att bearbeta känslor och händelser eller bara för att skriva av sig. Jag har två söner och en dotter. Min familj betyder allt för mig. Jag älskar att läsa, träna och umgås med familj och vänner. Vi har också två hundar som är familjens bebisar :)

Lämna en kommentar